Merhaba anneler
benim 3 aylık kızım var. Sütüm tazyikli geliyor birde göğüs ucum hiç yok silikonla emiyor 3 aydır. Göğsümü elle sağıp veriyorum hala boğulacak gibi oluyor. Bu aralar sağmadan veriyorum. 10 dk emiyor bırakıyor. Sizin bebekleriniz kaç aylık ne kadar süre emiyor. Doymuyor mu diye tereddüt ediyorum. Ama günde 6-7 bez ıslatıyor. İnternette 5-6 bez ıslatıyorsa doyuyor demekmiş. Birde günlük 25 gr alması gerekirken 55 gr almış. Kilo alımıda güzel ama 10 dk çok az geliyor. Sütüm çok gittiği için mi öyle acaba ? Birde sütü tazyikli olup çözüm önerebilir misiniz?