BabyGirl Kızımın göbek bağı düştü çok şükür eskiler bağ düştükten sonra o bölge daha düzgün olsun diye para gibi sert bişiler koyup sararmış sizler yaptınız mı böyle bişey? Gerek var mı?
Minnakyavrum BabyGirl canım ben yapmadim gayet düzgün şuan ama yeğenime yapmıştık onun dışa doğruydu benimkinin kendiliğinden duzeldi
Smye BabyGirl paradaki bakteri hiçbişeyde yok dışa doğruda içe doğruda olabilir bi sorun degil canım kesinlikle öyle bişey yapma yenidoganda en önemli şey göbek bağı düştükten sonra henüz kapanmıyor darısı bize 15 gün oldu düşmedi🙄
BabyGirl Minnakyavrum Umutegem göbeğimiz dün düştü ben de hiçbişi yapmadım şuan sadece üzerine gazlı bez koyduk inşallah düzgün olur bilemedim ben de 🤷🏻♀️
BabyGirl cerenduran Bana da hijyenik gelmedi o yüzden size danışmak istedim yapan var mı diye gerek yokmuş demekki ☺️ Teşekkürler Smye ay biZim de dün düştü 10 günlükken korkmuştum düşmücek diye 🤭 inşallah bian önce düşer sizin de