5 ay oldu ameliyat olalı ilk uyanınca çok agrım vardı ağrı kesici yaptılar.Bir dahada olmadi 1 gece kaldım eve geldim ertesi gün ev işlerimi yaptım.hicbir zorluğu olmadi ve ameliyattan çok çok korkan biri olarak keşke bu kadar beklemeseydim.yeniden doğdum her yerim ağrırdı bir iş yapınca komalık olurdum.agridan sızidan ama şimdi dünya iş yapsam banamisin demez.