pogcayanakannesi 7 aralik 2020 de güzel oğlumu doğurdumm. İyi kiii doğurmuşuummm👶🏻🤭💙 sezeryan doğum yaptım. Oğlum 3 ay 25 günlük. Henüz regl olmadım. Bu normal mı acaba? Sizlerin ne zaman düzene girdi?
Morfrenk pogcayanakannesi 6 aylık olucaz bende hala olmadım ilk 1 sene adette düzen beklenmemeliymiş.
Fatmabkdmr Çok normal canım. Yengem doğum yaptı yeğenim 5. Buçuk aylık oldu hala adet olmadı. Ben de 4 ayı geçerken oldum
aksam_ pogcayanakannesi aynı gün doğum yapmışız canım. Ben de normal doğurdum. Geçtiğimiz gafta renk oldum ama bugün bile çok düzensiz. Lekelenme şeklinde oluyor
CeylanEbrar pogcayanakannesi doğumdan 33 gün sonra olmaya başladım kızım 5 aylık ve her ay düzenli bir şekilde devam ediyor
Yigitiminannesi pogcayanakannesi çokk çokk normal emziriyirsaniz adet goremeyebilrsinzilk 1 yil normal yda duzensz regli olablirsinz
Zeynooooo pogcayanakannesi ben 40 im bittikten tam bir ay sonra oldum sonra da düzenli devam etti ama doktorum demişti ki 6 ay olmazsan korkma normaldir
Mehmetasafinannesi50 pogcayanakannesi öncelikle hayırlı olsun Rabbim uzun ömürler versin oğluşuna benden 10 gün önce doğum yapmışsın 😃 Ben kırkım çıkmadan adet oldum o zamandan beride düzenli oluyorum
pogcayanakannesi Mehmetasafinannesi50 amiinn hepimizin evladina inşallahh 🤲🏻🤲🏻 Keske bende olsam. Sanki adet gunum ama olmuyorm ya bacaklarim agriyor falan sanki adet olcakmisim gibi
Mehmetasafinannesi50 pogcayanakannesi canım adet günün geldiğinde öyle olurmuş olmasan dahi ağrın sızın olurmuş benim eltimde öyle oluyordu oda 4-5 ay olmadı ama günü geldiğinde hissediyodu ağrısını