Bernaince 3 aylık bebeğim var. Bugün mız mız hiç durmadı. Arada acı çekerek ağlamaları oldu. Bezini değiştirirken çok az kan gördüm dışkısında. Ve bağırsaklarından şuan ses geliyo. Bir bilginiz var mı?? 57
Tur8kan Bernaince Mama kullanıyorsanız kabız olabilit veya makatta çatlak da olabilir o zaman zorlanıyorlar kaka yapmakta gene doktora danışın bı
Yigitiminannesi Bernaince kiz bebekse genlde kan goruluyor diye bi kac kere formda okumstum sanki yanls hatirliyor olablirm dr danisn istersnz yda cocuk acile goturun postunz ustte kalsinn
Morfrenk Bernaince bağırsak sesi ve dışkıda kan alerji belirtisi aslında ama doktora gitseniz iyi olur
Nuris60 Morfrenk Benim bebeğimde de karnında gürültü geliyo arada.Usutuyo ya da aç mı diye düşündum ama 5 aylık olacak
DuyguElahmet Merhaba büyük ihtimalle inek sütü alerjisi çünkü aynı sikayet bizdede var. Sizi emiyor mu mama mi veriyorsunuz
Bernaince Hant normalde hiç olmadı. İlk defa bugün oldu. Acaba yediğim şey sütten ona alerji mi yaptı. Baharatlı yedim bugün.
Morfrenk Nuris60 benimki de 5.5 aylık ara ara ses geliyor hala o gazı var demek canım, eğer başka bir sıkıntısı yoksa.. karnını ovala bacaklarını bisiklet çevirir gibi çevir.
Nuris60 Morfrenk vala.kendi gazinİ atiyo ama sindirim sistemi calisiyo diye de duymuştum açlıktan da.okur gaz da vardır ama çoğu kez normal diye duydum
Selenaren1121 Bernaince sabun la kaka yaptir rahatlasin önce çocuk ve aç karñina zeytin yağ var çay kaşigiyla hergün rahat yapar çatlak varsada o isi doktora söyle ama hergun zeytin yağ ver ve sen kendin yedigine dikkat et yediklerinden dolayi kabiz olmuş egerki bagirsaklarinda farkli durum yoksa anason ve rezene kaynak çaykasgiyla içir bebege bise olmaz gazıda çikar minik biboronla icirebilirsinda 15 ml kadar
Morfrenk Selenaren1121 sabunu hiç karıştırma yavru bir sürü yöntem varken ona gerek yok böyle bir tavsiye verme hiç
eslemsiii Bernaince uykuya dalamama, huzursuzluk, karın gurultusu, gürültülü kaka, mukuslu kaka ve kanlı kaka inek sütü alerjisi belirtileri. Ama bunlar yoksa makat çatlağı olabilir belki. İnşallah alerji değildir 🤲🏻
Bernaince eslemsiii sadece bugün emmek istemedi mız mızlandı sürekli. Onun haricinde az az bugün 2 kere kaka yaptı. Kabızlık değil de ben de alerji diye düşündüm açıkçası
eslemsiii Bernaince benim kızım da alerjikti 5-6 kere kaka yapardı günde kanlı kaka yapıp alerjik olduğunu öğrenip diyet yapınca düzelmişti kakası. Takip edin süt/süt ürünlerini, kırmızı eti tavuğu yemedim ben bi süre sizde doktorla konuşun mutlaka.