Ekimde doğum yaptım yaklaşık 6 aydır emziriyorum Gebelikte glukoz değerim 75 ile 90 arasında seyrediyordu .Glukoz değerimin daha önce hiçbir tahlilde yüksek çıktığını hatırlamam ama özellikle emzirme döneminde çok acıkıyorum acıkınca elim ayağım titriyor halsizim sürekli yorgun hissediyordum sağlık ocağında kan verdim ve glukoz değerimin 129 çıktığını gördüm yarın kontrole gidicem ama sonucu gördüğümden beri içim içimi yiyor neden bir anda bu kadar yükseldi diye merak ettiğim emzirme döneminde böyle bir sorun yaşayan oldu mu sonra düzelir mi (bu aralar şekerli yiyecekleri fazla kaçırdım biraz )