yakın bir arkadaşımın oğlu 3 yaşındaydı ne konuşuyordu ne sabit bi yerde duruyordu çocuk sürekli hareket halindeydi ismiyle seslendiğimizde bakmıyordu dinlemiyordu herkes otizm olabilir mi dedi doktora götürdük otizm dedi sonra arkadaşım kabul etmedi çok araştırdık çok iyi bir doktor bulduk doktorun tek söylediği bu çocuğa kim otizmli dedi yapmayın böyle şeyler sadece çok hiperaktif bir çocuk sadece konuşmak ve bu dediklerinizi yapması için zamana ihtiyacı var her çocuk her bebek bir olmaz dedi ki dediği gibi annesi bu düşünceleri bi yere bıraktı ve şuan çocuk çok akıllı, çok konuşkan ve gayet sağlıklı bir çocuk doktorlar bile şaşırtırken kendinize böyle işkence yapmayın lütfen hem daha çok küçük