19hzl_ Merhaba hanımlar 3 aylık bebeğim var bundan iki üç hafta önce kanama gibi birşey oldu bi kaç gün sürdü şimdi bi kaç gündür tekrar oldu acaba yerleşme kanaması mıyoksa adetmi olacağım bilgisi olan lütfen yazabilir mi lütfen
leynanin_pembemantosuu 19hzl_ hamilemisin de yerleşme kanamasımı diye soruyorsun değilsen eğer biz nerdne bilelim regl mi yerleşmemi
basaktpe12 19hzl_ Happy mom uygulaması var bunları orda daha iyi bilenler vardır belki canım gebelikten şüpheleniyorsan doktora git
leynanin_pembemantosuu Mom7856 sanmıyorum hamilelik isteyen insan acaba hamilemiyim yerleşme kanaması olabilirmi diye sorar adetmi yoksa yerleşmemi diye soruyor🤷🏻♀️Bence o da bilmiyor neyi sorduğunu
Mom7856 Mom070 Sana mı söyledim her Yorumda atlıyosun hemen? Abartmadım bende düşüncemi söyledim öyle hissettim gördüm ve yazdım sizi ne ilgilendirir? Hadi size yazsam neyse hanfendi zaten yazabilir sana noluyor?
Mom070 Mom7856 Cümlenizde o kadar hata var ki yazasım kaçtı. 😂 Siz mi sen mi? Ona karar verelim. Neyse siz nasıl yazdıysanız arkadaşa bende size yazdım. Yanlış olan ne?
Ziyangil Mom7856 gerçekten bunu biz bilemeyiz, “canım” yazma amacım kırılmasın diye cümlemi yumuşatmaktı zaten. terslemek istesem gayet kabaca söyleyebilirdim ☺️🌸
Zalimsin Bilinmez ki ben yerleşme kanaması yaşamadım mesela, adetin düzensiz olabilir de. Ama yerleşme kanamasından şüphen varsa test yapabilirsin
Mom070 Mom7856 Vallahi kusura bakmayın burda kimse konunun tam sahibine yazmıyor zaten. Özetle olayı başka yere çekmeyin yeterli.
Mom7856 Mom070 Başka yere çektiğimde ne olmuş oluyor hayır yani onu anlamıyorum? Gece gündüz yprum yapmıyorum burada ben denk geldikçe fikirlerimi yazıyorum ne yazdığımda size yazmadığım sürece sizi ilgilendirmez ben yazdığım kişiyle konuştum bitti daha da siz yazmayın Buda benim için yeterli.