Oğlum 14 aylık ve bu sıra farkettim ki çok miz mız sürekli ağlıyor dışarı çıkıyoruz bebek arabasında katiye. Durmuyor arabaya biniyoruz oto koltukta oturmuyor kucağımda oturmuyor ayakta durmuyor. Kiliktan kılığa giriyoruz arabada da. Anne baba olarak ne yapacağımız şaşırdık. Kendimi sorgular oldum biryerde yanlış mı yapiyorum diye düşüncelerde kayboluyorum.bu konuda bana ne önerirsiniz. Ne yapmalıyım oğluma nasıl davranmalıyım. Sizde böyle şeyler yaşıyor musunuz?