Esra76 Kızlar gerçekten hiç uyumuyor gündüz 1 buçukta yatıyor 2 de kalkıyor sonra gece 11 kadar hiç yatmaz yatırırim çok geç yatıyor 2 saat resmn ayağımda sallarim hele bir yere gittiğimde hiç yatmaz öldürsen yatmaz artık sinirden ağlıyorum 15 aylık
Guzelkiziim Esra76 o bi donem herhalde, benim kizimda hic mi hic uykuyu sevmez, ama 15/18 ay arasi felaketdi gece uyanir birdaha uyumazdi cok kotuydu, simdi 21 aylik uyku egitimi verdim daha iyiyiz
Umutegem Esra76 canm benm oglumda 1 yasinda gunde 1 defa uyuyordu oda 1 saat suan 26 aylij ve bazen oluyor gunduz hic uyumuyor sabah 9da kalkiyor geeci erken kalksada gene uyumuyor. Kimi cocuk uykuyu sevmezmis bizimkilerde ole gliba 😀😀😀
Esra76 Flora Gündüz 1 buçukta yatar ya 2 de yad 14:17 kalkar sonra gece 11 de yatar gece bazen kalkar bazen kalkmaz ama çok kalkıyor 8 de uyanır gündüz tek uyku oda kısa yeğenim gündüz 2 3 kere uyuyor hiç uykusu yok
Flora Esra76 Evet hemen hemen 2 saati kayıp saatleri düzenlemeyi denediniz mi? Belkide daha erken kaldırırsanız belki öğlen uykusunu uzata bilirsiniz Benim kızım 6 da kalkıyor öğlen ikişer uyku yapıyor iki saat iki saat uyuyor daha önce uyumuyordu sabah erken kaldırıyorum düzene girdi
Esra76 Flora neler denemedim ki hiç banamisin demiyor hele bıryere gittiğimde asla uyumuyor odaya gidiyorum sessiz ortam yapıyorum yine uyumuyor artık kafayı yiycem hiç büyümüyor hiç 1 yaşında durmuyor
Flora Esra76 büyüme atağında da olabilir diş olabilir çok yorulmuşsunuz haklsınızda yorgunluk akşama kadar ev işi hiç kolay olmuyor atak haftalarında olabiliyor genelde uykusuz kalma durumu çocuklarda
Esra76 Flora çok yoruldum gerçekten 21 yaşındayım kendimi 30 yaşında hissediyorum çökmüş gibiyim tek derdim düzgün uyku o uyusun ben uyumasam da olur özeniyorum sole 2 3 saat yatan bebeleri
BiAnne Geçen biri paylaşmıştı yani kaç aylık yazmamış ama baby bay diye bi damla kullanıyormuş tamamen bitkisel dedi ama bilemiyorum canım doktoruna danışabilirsin kullanmak için
Esra76 BiAnne onu bende duydum bazıları öneriyor bazılari önermiyor çok kararsızım öle bı gideceğimiz doktor yok sürekli gittiğimiz bir doktorumuz yok
Berilinannesi_ Esra76 Aynı şeyleri bire bir biz yaşıyoruz dediğiniz gibi kızım öğlen 2 gibi uyanırsa akşam 10 11′den önce uyumuyor hatta bazen 12′yi bile gördüğümüz oluyor. Çok zor bi durum yaşayan bilir.. Daha dün gittik doktora ve uyku damlası sordum kızım için bay bay Day falan var ama kesinlikle önetmiyorum kullanma dedi. Her bebeğin uyku ihtiyacı farklı o yüzden yapıcak bişey yok diyince bende kullanmak istemedim.
Sfk55 Nilililililili lafın gelişi denilmiş yaş gelir gecer bu kadar takılmayın bende 30 um ama içim hiç. Büyümeyen bir cocuk 😂
Guzelkiziim Busuu Kim west ile basladim canim, sandaliye ile yataginin yaninda oturdum bekledim.. ilk gun zor oluyo ama cabuk alisiyorlar
Esra76 Berilinannesi_ bende onu kullanmak istedim ama yorumlar da herkes tavsiye etmiş ama bende kararsız kaldim uyumayan çocuk çok zor
Miniko122 Nasıl uyutuyorsunuz ya bende çok muzdarip durumdayım be yapacağımı şaşırdım 15 aylık bebeğim gerçekten 8.30 kalkıyor bir de yatıyor iki de kalkıyor gece de 12