PamukKizinAnnesi 7 ay 7 gubluk bebegim rutin kontrolde dr bajinal yaoisikik var dedi onemki birsey degil dedi ama atseliydi bebek cok soramadim onu ama aklima cokbtakildi var mi yasayan ya ??? Krem vereceğim dedi
Damlaaai PamukKizinAnnesi bugun kontrolumuz vardi bizede aynisini dedi ve acti baticonla silip kayganlastriciyla krem fln demedi 😖
Dilekkkkkk PamukKizinAnnesi Damlaaai her silmede hafif açın dudakları ayrılsın o içteki kısım doktor öyle dedi bize her silmede açıyorum o diller hafif açılıyor öyle krem sürüyorum