civcivoz yok canım neden yanlış anlayayim. Gaz masajı için hep yağ kullaniolar bende duş sonrası hem masaj hemde kuruluk için hep yağ kullandım ilk defa duydum gözenek tıkamasini hatta sivilce gibi bişi vardı bugün aile hekimi gözenek tıkanması dedi belki yagdandir bende bı losyon deneym tşk ederim. Evde üni baby losyonu var sürünce kötü olmuştu yüzü onu önermem ama tabi bebekten bebeğe de degisir