ben bu emzirme, meme reddi, süt arttırma konusunda profesyonel oldum, ne kadar mama verirsen sütün o kadar azalır çünkü
bir biberon mama = 3 emzirme süresi
sık emzirme = daha çok süt üretimi
daha çok süt üretimi içinde bol bol yeşillik, su, uyku, ten tene temas, duşta çıplak emzirme, bol boooool mutluluk hormonu 💃🏻
mamayı kaşık biberon yada şırınga ile verebilirsin, meme reddine girdin mi daha da zor oluyor herşey, ben yaşadım çok ağladım biliyorum