Birbahar Birbahar siz yine bi kaç kez degisiyosunz ben 6-7 defa en az değişiyorum,doğumdan sonra anne fazla hormonları terle atarmis,merak etmeyin kötü bişey değil vücut toparlanıyor,can sıkıcı ama vucudunuz toparlanıyor sevinin buna
arikinannnesi Gulsahhh38 ben de öyleyim 3 buçuk ay odu doğum yapalı. son bi aydır böyleyim geçer inşallah yakında.aynısını yaşıyorum seninle.normal yani adet olup düzene girerse geçer sanırım.sağlıkla büyütmeyi nasip etsin rabbim inşallah 🙏🏻
Yavrusununannesiii Gulsahhh38 canım bende öyleyim 32 günlük olduk kanamam kesilince hafifleyince terim de azaldı İnan yavaş yavaş bitecek
Feyyyzza Gulsahhh38 benim bebegim de 37 günlük. Terim hiç kokmazdı leş givi kokuyor bir saatte bile. Uykudan uyanınca saç diplerim sırılsıklam oluyordu o geçti bakalım ter mevzusu nolcak