Eşimle kavgalıyız şuandada ben başka yerde o başka bi ilde . Gelirken kızıyla vedalaştı öptü kokladı babasının kucağından gelmek istemedi çok babacıydı onu gördüğünde herkesi unuturdu. Direk babasına atlardı. Arada bir görüntülü babasını arıyorum ya da o arıyor çocuğu görmek için ama kızım onun dışında herkesin yüzğne bakıp gülüyor babasını görme bile görmüyor hemen arkasını sönüyor başka şeylerle ilgileniyor. Asla ama asla yüzüne bakmıyor tepkisiz bi şekilde duruyor. Neden böyle yaptığını anlamıyorum acaba babasını unuttumu yoksa bebeklerde küsebilir mi? Başka türlü adlandıramıyorum
kızım 10 aylık