Ozgediz merhaba , korkmayın bizde ailecek korona olduk . 4 aylık bebeğim bile pozitif çıktı . Ben emzirmeyi bırakmadım . İlaç içmeden doğal yollarla atlattım. İnşallah sizde öyle atlatırsınız. Bol bol su, sarımsak , turşu, bal, ıhlamur ve meyve tüketin.. bağışıklığınızı güçlendirmek için faydalı olan herşeyi bol bol tüketin