Bebegim 4 ay 8 günlük. Bir ara uykularımız düzelir gibi olmuştu ama genel olarak uykuyu hiç sevmeyen bir bebek ve en kötüsü de her uyuttugumda koydugum gibi gözlerini açıyor. Gündüz memede uyuyor artık öylece kucağımda üstünü örtüp bekletiyorum artık birazcık uyusun diye aksi takdirde koydugum gibi kalkıyor ve saatlerce uyanık kalıyor. Gece de sürekli kalkıyor hep meme arıyor başka türlü sakinleşip uyumuyor çok ama çok zor nasıl dayanıyor bilmiyorum ama gündüz sabah 8 de kalkmasına rağmen akşama kadar En fazla 1 saat uyuyor bu da beni çok üzüyor artık hasta olacak diye korkmaya başladım. Doktoruna söylediğimde ise yardımcı olacak bir cevap alamadım. Bu yüzden eşimle konuştuk kendi kendine uyumayı bilmiyor uyku=meme biliyor bu yüzden kendi kendine uyumayı ona öğretmemiz lazım dedik. Karnını güzelce doyurduk sonra yatagına koyduk tabi kıyamet kopuyor kucağıma alıp sakinleştirip tekrar koydum yine böyle devam ederken daldı uykuya fakat 10-15 dk fa bir uyanıyor aglaya aglaya uyku eğitimi veren anneler nasıl dayandı buna kaç gün sürüyor ve tavsiye edecekleri birşeyler var mı? Çok uzun oldu lütfen kusura bakmayın 🌸 tecrübeli anneler bir el atın please