NursevenCeyda Cerazette kullananlar yardımcı olabilir mi 5. Kutuda iki haftadır kanama yaptı normal mi?
Efelali NursevenCeyda ben daha yeni basladım kullanmaya doktorum bazısında aralıklı kanama yapar bazısında ilaç kullanmayı bıraktıktan sonra yapar dedi kısıden kişiye değişir diye bilgi vermişti bende 6 ay kullancam 6 aydan sonra iğneye baslayacam
Alyaarslan Bende uzunca bi süre kullandım ara kanamalarım vardı doktorum her kontrole gittiğimde normal olduğunu emzirmen bittikten sonra ilaç değiştiririz demişti öyle yaptık hala düzensiz bazen geliyor bazen yok ama normal