Kızlar malesef covid testim pozitif 4,5 aylık kızım var ikinci günüm emziriyorum çok korkuyorum mesafeli durmak imkansız ilaç kullanmıyorum sadece parol kendim C vitamini meyveler çaylar içiyorum eşim negatif çıktı ama bence onda da çıkabilir belirti yaşayıp bu durumu nasıl atlattınız lütfen yardımcı olun :(