Ay kızlar eğilince doğrulamıyorum dik durunca edilemiyorum şu adet döneminde Tutuluyorum resmen sırt üstü yatınca bile çok agrıyor. Bu bende prenses Doğum sonrası oldu 1.5 yıl oldu Doğum yapalı bi kaş aydır bel kemegim ageıypr adet dönemi normal mi acaba. Gördüm prenses olmayı 🤣