3 gun once oglum baya kotu hasta oldu gece boyu agladı hıc uyumadı burnu kapandı bogazı kapandı nefes alamadı sabah dırek hastaneye gıttık doktor muayene ettı covıd testı ıstedı şükür temız cıktı iburamin zero yazdı gönderdi nezle olmus dedı onu verınce baya duzeldı burnunu fizyolojik serum ıle sık sık temızlıyorm ama bogazında nasıl tarıf etsem sankı sulu sümük var gıbı burnunu ıyıce temızlıyorm ama bogazından oyle ses gelıyor balgammı sizce grıptenmı kusura bakmayın nasıl tarıf edcemı bılemedm 🙏🌸