Yasinuguriklima Tugce33 sabah 8.30 gibi randevu alın kesinlikle hiç kalabalık olmuyor ama öğlene doğru çok aşırı kalabalık oluyor
Alyaduru Aysununannesi gayet güler yüzlü ilgili boş ilaç kullandırma taraftarı bi doktor değil mesela
Alyaduru Aysununannesi rica ederim ne demek kişi meselesi biraz doktor Benim beğendiğimi başkası beğenmez başkasının beğendiğini ben mesela biraz da şans işi galiba 🤷♀️
AliyeAsel Tugce33 valla canım bende bi kere defalifea gitmiştim kesinlikle paracı bi doktor ve beni memnun etmedi hiç gazı vardı ne gaz ilacı verdi nede tam olarak ilgilendi kalabalık olduğu için yüzeysel bakıyor
YesimGC Tugce33 akademi hastanesi Gökben Hanım. Her gidişimizde baştan ayağa çok güzel muayene ediyor istediğimiz zaman whatsapptan da iletişime geçebiliyoruz 👍🏼
Melekannem Tugce33 Eşimin çalıştığı yer olduğundan dolayı Konukoğlunda Ayşe demircubuğa gidiyoruz memnunum ama tavsiye edeceğim diğer doktor Yaşam hastanesi gül Balyemez kesinlikle çok iyi