Arzuayse ben otizm öcü demedim. Ama sırf insanlardan korkuyor diye de otizm diyemezsiniz dedim. Ayrıca sadece travma mı yazmışım ben? Micazı olabilir, yalnız büyümüş bu yüzden olabilir de demişim değil mi? Sizi anlıyorum fikir belirtmek istemişsiniz ama direkt otizmli çocuklar oyun kuramaz demek bu yorumu okuyan anneleri endişelendirebilir. Evet otizm öcü değil etrafımda otizm de dahil başka durumları olan pek çok insan var, bunlardan biri de benim kardeşim. Ama siz de bilirsiniz ki böyle özel çocuklar özel ilgi ister. Ben özel bir çocuk ablasıyım siz de özel bir çocuk annesi. Fakat bu durum endişe etmeye engel olamıyor hanımefendi.