Merhaba ben doğum yapalı 4,5 ay oldu ve 40’ım çıktıktan sonra sadece bir kaç gün kanamam oldu, sonrasında hala regl olmadım. Karnımda şişlik var endişeleniyorum. Bundan 2-3 hafta önce test yaptım ama negatif çıktı. Testin yanılma payı var mıdır? Çok endişeleniyorum, bebeğimi emzirirkende nefes darlığı yaşıyorum. Sık idrara çıkmanın üzerine akıntıda eklenince iyice korktum. Hamileyken idrar yolu enfeksiyonu vardı ondan olabilir mi? Gebelik var mıdır yada daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Doğumdan ne kadar süre sonra regl oldunuz? Yardımcı olursanız çok sevinirim. ❤️