Şimdi eşim iş yerinden virüs kapıyor ve biz 10 gün karantinaya girdik. Bi gün sonra bana da test yapıldı ama ben negatif çıktım. Fakat temaslı olduğum için karantinaya devam. Normalde eşimin izolasyon süresi 1 nisanda son buluyor benimkide 2 nisanda son olacaktı ki ben 4 gün kala test verdim tekrar ve pozitif döndüm. Şimdi soruya gelirsek, hayat eve sığar programında benim izolasyon sürem sar başa olmuş. 4 gün vardı zaten 5 gün daha eklenmiş tekrardan. Ama eşiminki değişmemiş. Onun hala bir günü var bitmesine. Sonuçta sistemde gözüküyor herşey. Bu işte bi yanşışlıklımı var, yoksa böyle mi oluyot