8 haftalık gebelikte boş gebelik olduğu anlaşıldı ve evde kese düştü hastaneye yattım kürtaj oldum. İlk adetimi 45 sonra oldum. ilk 2 3 gün birşey gelmedi sökulmedi, Şuan 15 gündür leke şeklinde adet oluyorum bu durumu yaşayanlar varmi çok kafama takılıyor ona göre randevu alacağım hastaneden. Adetin kesilmesi için önerisi olanlar var mı? bu durumu yaşayanlar var mı?