Oz_ge benim bebeğim dün 4 ayı bitirdi ben başladım bir kase çorba içti muz verdim ufak ufak tadımlık başladım benim kızlarımda erken başladılar ek gıdaya ve ileride yemede hiç sıkıntı yaşamadık ar biz ne yediysek onlarda ondan yedi erken başlamanın avantajları bence