Momyyyy Kızlar merhaba, kek güzel yapıyorum normal de ama bazen havuçlu kek yaptığım da içi hamur kalıyor acaba neden kaynaklanıyor olabilir ? Birde güzel kek, poğaça, kurabiye, börek tarifleriniz varsa paylaşabilir misiniz :)
neslihan-87 Momyyyy vallahi şuan fırında kurabiyem 1 paket margarin.1 çay bardağı sıvı yağ.1 su bardağı pudra şekeri vanilya 3 su bardağı un 1 su bardağı nişasta deneyin pişman olmazsınız
SevgiliOglum Momyyyy https://www.nefisyemektarifleri.com/dereotlu-pogaca-pastane-pogacasi/#comments en beğendiklerim tam tutan tarifler 🌺
Momyyyy mom073 siz öyle mi yapıyorsunuz fırınım ankastre benim fırından fırına fark ediyor Ya ondan sordum.
Nurcan03 https://www.google.com/amp/s/www.nefisyemektarifleri.com/kuru-uzumlu-kek-tarifi/nyt-amp/ Yoğurt konduğu için çok yumuşak oluyor basit ve güzel bir tarif. https://www.google.com/amp/s/www.nefisyemektarifleri.com/pratik-alman-pastasi-tarifi/nyt-amp/ İçine muz konunca çok güzel oluyor. Hep beğenilen bir tarif.
SonSerce Ya benim kekim de hep ufalanıyor. Milletinki taş gibi tek parça oluyor ben keserken kırıntı dökülüyor hep. Bu neden olur acaba ?
Momyyyy SevgiliOglum Çok teşekkür ederim sağol🙂 Canım yıllardır bu anı beklemiş gibisin 😅 darılma lütfen espiri yaptım birden fazla tarif atınca içimden geldi 😀
SevgiliOglum https://www.nefisyemektarifleri.com/corekotlu-mahlepli-tuzlu-kurabiye/#comments https://www.nefisyemektarifleri.com/video/tahinli-corek-tarifi/ https://ye-mek.net/tarif/toz-sekerli-kurabiye https://www.ardaninmutfagi.com/yemek-tarifleri/tatlilar/cikolatali-kurabiye
SevgiliOglum Momyyyy Yok tabiki alınmadım 😊 sadece tarif sorduğunuz için gerçekden ihtiyacınız olduğunu düşündüm bu konularda bende değişik şeyler denemeyi sormayı öğrenmeyi uygulamayı severim rica ederim 🌺
Nurcan03 Momyyyy ben de genelde süt koyarım gerçi daha çok tarife göre gidiyorum. Ama bu tarifi deneyin derim pişman olmazsınız. Sütle yapılan kekler daha çabuk kuruyor bu daha uzun süre yumuşak kalıyor.
Momyyyy SevgiliOglum Teşekkür ederim mutlaka deneyeceğim attığınız tariflerden denenmiş olması daha iyi oluyor sağol☺️☺️
fatimaozel Momyyyy havuçlu tarçınlı çok yaparım hiç suyunu filanda sıkmam.. 180 derecede pişir pişmemesi imkansız ay.. normal fırın ise (fansız) bir kase su koy kek pişerken yumuşak oluyor üstü kızarınca kürdanla bak içi pişmişse yapışmıyor kürdana, pişmemişse yapışır. biraz daha pişir kapat