Melisayigit Saglık alanında degilim ama ilgiliyim bu konularda. Öncelikle bebek emsin istiyorsanız biberonu kaldırın ırtadan evde yokmus gibi. Bebeginizi göğsünüze almadan evvel 20 cc sagım yapın, sonra bebek göğsünüze koyup damlalık veya enjektör ile bebeginiz hangi memedeyse agzına da denk gelecek sekilde sütünüzü cok yavas hızda akıtın, ilk zamanlar eşiniz veya varsa yanınızda kalan hiç ses etmeden ortamda bulunabilir ( cok tercih etmeyin ama bebek emmeye alısana kadar) yani o memeyi emmeyi ögrenince süt zaten gerektigi hızda gelecek ama caba sarf etmesi ve cenesinin kuvvetlenmesi gerekiyor. Emmesini cok cok istemelisiniz, sabırla olacak. hiç olumsuz düsünmeyin, o aglasa da ac kalmayacak merak etmeyin ben buradan size elimden geldigince yzarım. pompayı kendinize referans almayın, pompa öncesi elinizle masaj yapmanız süt inmesini kolaylastırır. Hiç emzk kullanmadan gün içinde ten teması yapın, bbegi sadece bezle bırakıp sizin de üst kısmınız cıplak olsun, etrafınıza müslin örtü örtün vüxut ısınızla onu ısıtırsınız ve emmesine de katkısı olur. ( karısık yazdım ama siz stres olmazsanız süreciniz cok cabuk ilerleyecektir. sütünüze kendinize ve bebeginize güvenin. şekerli içeceklere hiç gerek tyok. cogu insülin dalgalanması uzun vadede kilo vs. yapıyor. havuc suyu yulaf ıspanak bamya sogan sarımsak bulgur dereotu, bol yeşillk (roka nane maydanoz haric bir süre) balık yumurta et tahin ( helvası degil normal tahin) ceviz badem incir hurma ve dengeli ara ögünlü akdeniz tipi beslenme, 4 L kadar su ( her bardak 3 seferde icilecek) bunlar size iyi gelecektir