Bezini degistirip uyuttum ama hafif bi koku var sanki kaka mi yapmis bilemedim yaptiysa az yapmistir ama uyku sirasinda altinu degismem cok zor oluyo helede kaka varsa bilemedim yaomadiysa bosa acmis olcam degissem mi sizce ya var mi bole bisey yasayan degismesem bisey olur mu huzursuz olur derseniz o hep var saat basi uyaniyo hala ama bez degisiminde asiri agliyo