Flora Nida_nur4448 Saçımı kızıla boyadım asıl rengi koyu kestane saçım yandı şimdide ombre yapmak istiyorum olur mu bu saçı öldürmeden yaşatırlar mı?
Nida_nur4448 dilanbartos Flora biraz bekle saclrn tiparlnsn azcik kızıl in üstüne sarı baya yakabilir cnim sclrini
AcemiHemsireanne Nida_nur4448 peki açmadan direkt bal köpüğüne boyarsam ne olur 😂( kafayı bal köpüğüyle bozan bi anne😂
kartalice38 Nida_nur4448 canım merhaba saçlarımı üç gün önce siyaha boyadım ve önlerine gri bant yaptırmak istiyorum acaba bu mümkün mü 😊
Nida_nur4448 AcemiHemsireanne yok canım köyünün üstünde görkmz bl köpüğü illa açmam lazım bnim o saçı 😂😂
Flora Nida_nur4448 Muğla Fethiyede misin ????? Ailem orda gelicem yakında hangi kuaför sana geleyim bari 😂😂
AcemiHemsireanne Nida_nur4448 teşekkür ederim valla ısrarıma katlandığınız için 😘 evde saç boyama olarak hangi renkleri önerirsiniz peki bana ben buğday tenli kahverengi saçlı kahverengi gözlü biriyim
Nida_nur4448 AcemiHemsireanne canim siyah yakışır kızıl yakışır Ateş kızılı bu koyu renkleri ewde kndin yapabilirsin kuzum bnim 😊
Nida_nur4448 kartalice38 merhaba cnim tbikide mümkün önlerini açtırıp giriye boyayabilirsin kuzum bnim 😊 mümkün
kartalice38 Nida_nur4448 kuaföre gittim ben yapamam bu riski ben almam kimsede almaz dedi ☹️Siyahı açamazmış zormuş 😩üzdüler beni kırdılar eve geldim 😂😂
Stass Nida_nur4448 Merhb saçım ombre ama Artık tek renk istiyorum küllü sarı tonunda kuaföre mi gitsem sizce kendim halledemm mi suan zaten üstler koyu altlar sarı
Nida_nur4448 Stass ewde kendin boyayamazzsin kuzum bnim ama dipleri acmb gerekiyor dip frkli üç frkli olur çünkü 😊ewde olmz yni