Rubab_Mommy schwarzkoph bonacure ün boyalı saçlar İçin şampuanları var, sarı saça ayrı kızıla ayrı, diğerlerine ayrı.
benim kahve, birkaç aydır bı şampuanı kullanıyorum resmen renk akmıyor. Ressssmen. Kuaförüm önermişti zaten, aşırı memnunum. Rengi aktı diye değil Beyazlar çıktıkça boyatıyorum artık.