Kızlar 5 buçuk aylık oğlumu gündüz kendi yatağımıza yatırıyorum. Emzirip kalkmak daha rahat oluyo yarım saat sonra ses geldi Bi gittim düşmüş kafası üstüne nasıl korktum. Acile gittik röntgen tomografi çekildi. Müşade altında durduk bişey göremedik normal duruyo denildi. Aklıma takılan şu kızlar acaba bişey olmuş mudur. zihinsel bişey olur mu vicdan azabından kahroldum yorum yapabilir misiniz