Ebrareylulll Bebeğim 9 ay 10 günlük bugün bizi ebemiz aradı aşımız ve kan alımız varmış sağlık ocağında ark biz 9 aylıkken aşi vurulmadik dedi bende tekrar aradım ne aşısı diye kızamık dedi sizler bebeğinize 9. Ayında aşı yaptırdinizmk
bgmarik Ebrareylulll normalde 1 yaş aşısı olarak geçiyor.Ama bu sene salgından dolayı 9.ayda vurulmaya başlanmış.Şanslısınız ki bulunduğunuz bölgede aşı var.Bağlı bulunduğum sağlık ocağı ile konuştum daha 1 yaş grubuna zor yetiyoruz dedi.Hastanede doktorumla görüştüm.1 yaşına gelsin sağlık ocağı yapmazsa biz yaparız dedi.Kızım 11 aylık bekliyoruz.
Mysunshines17 Ebrareylulll Ben doktorumuz ile görüştüm kendisi 1 yasa erteledi aşıyı çünkü içeriğinde yumurta akı varmış bu 9 ay aşısının dolayısı ile alerjen ürün kaynağı olmasından dolayı yaptırmadım ,1 yasa planlandı
Ebrareylulll Melekanne1592 ohh içim rahatladı canım ben yok diye biliyordum ark evet bizde yaptırmadim diyince endişelendim geçmiş olsun ateş fln varmı canım bebeğinin
Ilgemmm 9 ay aşısı var ancak eğer menenjit aşısı yaptırıyorsanız bizim doktorumuz önermemişti 9.ay aşısını ağır gelir diye o yüzden 1 yaşında yaptırdık
Mayisannesi34 Ek bir doz kızamık aşısı var isteğe bağlı oluyor. Aynısını bir yaşta da yapacaklar diye yaptırmadım 😊
Umay_ Ebrareylulll Bize de söylendi ama biz tercih olarak 1 yaşa erteledik. Kararı aileye bırakıyorlar 😊