Asafbugra Annem ameliyat oldu ameliyatta parça almışlar patolojiye gitti safra kesesinden böyle bı durum duyan var mı kafam karıştı ne gibi sonuçlar çıkıyor 😟😟
Lorien Asafbugra Bende kapalı oldum ama bildiğim kadarıyla safra da çok kum varsa çamurlaşıyor kapalı alınması zor olduğundan açık yapıyorlar. Çıkan parçalar patolojiye gidiyor açık kapalı fark etmiyor.
Asafbugra Ebruli101 Annem açık oldu bide parça alınmış kafamız karıştı normal mi ki her ameliyatta böyle aliniyor mu
Lorien Asafbugra Ameliyatta çıkan tüm parçaları yolluyorlar diye biliyorum. Benimki ni de yollamışlardı. Merak etmeyin tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah. 🙏🏻