Biz eşimle bir karar almıştık. Çocuğumuza televizyonu bilgisayarı ve telefonu öğreteceğiz ama amaçlarına uygun olarak! Yani telefonun iletişim aracı olduğunu bilgisayarın oyuncak değil iş için kullanıldığını ve televizyonun dünyadan haber almak adına kullanıldığını.. Bilgisayarda eşim sadece iş yapar. Ben telefonda onun yanındaysam eğer sadece ailemle telefonda görüşürüm yada eşimle k.validemle lakin televizyon konusuna gelince sizin dediğiniz gibi sevimli dostlar ekibini çok seviyor ve dans ediyor şarkılarda. Evimin işimin yemeğimin bir aciliyeti olmadıkça açmıyorum. Ama evim 1+1 oğlum öğlen uykusundayken dünya duruyor bizim evde. Mutfağa girip yemek yapmam mümkün değil amerikan mutfak. O yüzden yemek yaparken çizgifilm açtığım doğrudur bir tek bu kuralı ihlal ediyoruz sanırım şuan 15 aylık. İşin güzel yanı oğlum televizyona bakmıyor bile oyuncakları ile oynarken eğlenceli müziklerden hoşlanıyor bu yüzden şarkı klip yada sadece ses olarak müzik açabiliyoruz