Elif-ikra Arkadaşlar kızım 3,5 aylık.. Göğsünde balgam var atamıyo da mustelanın gögüs balsamı iyi gelir mi kullanan var mı ?
melis29 Elif-ikra geçmiş olsun ben balsami ara ara sürüyorum göğsüne bisey yokken havalar kötü hastalık vs olmasın diye bide burnu çok tıkanıyor onun için ama hasta olmadan surdugumden dolayı etkisi için kesin bisey diyemiyorum trendyolda yorumlar aşırı iyiydi o yüzden almıştım