E-G-C sürekli biri yanında kalsa bu sefer de sıkılıp istemezdin canım, bu süreçleri hepimiz yaşadık maalesef, çok klişe belki ama zamanla geçecek inşallah. Başlarda uyku gerçekten zorluyor ama bir süre sonra alışacaksın, kayınvaliden geldiğinde fırsat buldukça kapı önüne de olsa nefes almaya çık :)