merak ettiğim kızım 4.5 aylık olacak 9.30 10 a kadar genel de uyutmuş oluyorum yalnız 11 12 gibi emsin diye uyandırmadan emzirmeye çalışıyorum gece de uyusun sabaha kadar diye açlık uyandırmasın diye bazen başarılı bazen de başarısız oluyorum uyanıyor doğru mu yapıyorum yanlış mı kontrolde doktora soracağım ama sizler nasıl yapıyorsunuz sizce kaldırmalı mıyım? zaten atak dönemi uyandırıp düzenini bozarmıyım emzireceğim diye bayağı merak ediyorum bu durumu ?