sukayhanacar Noyanalaz ben yıllar önce yapmıstım havanda kırıp içine boşaltmıstım. Her yıkamada ama çalkalamak gerekiyo şampuanı bide kafanızı eğip yıkamanız lazım. Açıkçası baya faydasını görmüştüm
Seldasngl Noyanalaz uzun süre kullandım , faydasını da gördüm fakat hamile kaldıktan sonra bırakmıştım şimdi de emziriyorum bir sorun olur mu acaba tekrar kullansam
CemreKerem35 Minikuzu Her gün ya da 2 günde bir standart yıkanma süremde yani . Sadece sırtınıza pek surmemenizi öneriyorlar kıllanma yapmasın diye öne doğru yikiyordum
Delimine Noyanalaz cok faydasini gormustum hatta annemde yapti ama o komple yikanmis vucudumu killandirdi demisti 🤣ben kafami egip yikiyirdum restorexle o zamanki saclarimi cok ozluyorum ya yine yapcam ama😎
Minikpandailay Noyanalaz Hadi yaaa dökülmeyi durduracaksa alayım bende 😬😬 çünkü yakında kel kalacağım 🤭😵
Delimine Noyanalaz Ben 10tane kiriyordum uzatti parlaklik verdi gürlestirdi minik minik saclarin ciktigina sahit olmustm Canim