Ebrunun_Zeynosu Anneler merhaba Kizim 4 aylik, saglik ocağı kan damlası verdi ama saglik ocağının verdiği damlalar hakkında o kadar çok olumsuz yorumlar duydum ki içimden kullanmak gelmedi… Önerebileceğiniz bir kan damlası var mi?
ubannesi10 Gzmky bana doktorum BESTİRON dedi ama eczacı arkadaşım sidefer en iyisi dedi kan damlasında
Gzmky ubannesi10 bestironda sadece demir ve portakal aroması var.ama sideferde tatlandırıcı bulunuyor.araştırın isterseniz.yinede sizin tercihiniz tabi
151120 Dr öncelik bestrion dedi bulamazsan sidifer ama ocean önermedi kullanma onu dedi sebep söylemedi bilmiyorum