Bhs20 canım oğlum 2buçuk aylık aynı durumları yaşadım göğüs ucum yoktu oğlum sarılık oldu mama başlayın dediler bende bilmiyordum biberon verdim alıştı hiç emmiyor doğduğundan beri. o kadar ağladım üzüldüm ki şu an tamamen mama yiyor. Sütünü sağ ver veya kaşıkla yedir asla asla biberon verme emzik verme çok pişmanım ya da emzirme destek sistemiyle yedir. Uyusada kaşıkla ağzına dök sütünü. Göğsünün ucuna hafif şekerli su sür tuttur ayakta tuttur öyle otur