Zey44 vallahi bu 4.Ay atağından çok gözüm korkmuştu burda okuduklarimdan. Ama ilerisi daha zor oluyor.yani kendini oldu da bittiye alıştırma, hayal kırıklığına uğrarsın 🤣 büyüyene kadar bize rahat yok. Büyüyünce de yok da en azından kendileri yemek yeyip uyuyacaklar 🤭