Merhabalar
Buzlukta sağıp beklettiğim süt var biraz. Ancak bebeğimde süt alerjisi çıktığıniçin o sütleri kullanamayacağım. Ocak ayı sonunda ve Şubat ayı başında yapılan sağımlar. İhtiyacı olan ve almak isteyen olursa iletişime geçebiliriz. Beylikdüzü nde oturuyorum.