Kızlar dün karma aşısı oldu çocuğum. Sabah ateşi yükselmeye başladı. 38.7yle başladı sabah. Şuan 37.3. En düşük 36.6 oldu. İnce giydiriyorum. Sürekli emziriyorum. Ama ne zaman düzelecek bilmiyorum. Var mı yaşayan? Keyfi yerinde aslında. Çok mızlanmıyor. Ama korkuyorum bi anda yükselir diye.