Konu şu aslında. Eşim dedi ki; (bebeğimiz çok sık uyanıyor geceleri son bir aydır özellikle) sütünü sağ ben gece biberonla kalkıp vereyim. Buraya kadar her şey çok güzel. Ama bizim bebek hiç biberon almadı. yani biberonda su veriyorum biberonu çiğniyor diş kaşıyıcı yapıyor. Acaba içinde süt olunca durum değişir mi? bir de sorun acıkması değildir diye düşünüyorum memeyi seviyor illa meme meme diye tutturur mu acaba? böyle yapıpta başarılı olan var mı düşüncelerinizi merak ediyorum🤷🏻♀️sütü sağıp boşa gitsin istemedim o yüzden sormak istedim☺️