minnakanne12 kızlar merhabalar 37 günlük bebeğim var kafayı yicem öğlen 12 den beri uyutamıyorum bebeğimi uyumuyor uyusa 5 dk sonra yatağından uyanıyor neden böyle yapıyor bilen varsa sevinirim lütfen yardımcı olun
_elmaliturtam minnakanne12 eski günler aklıma geldi Allah yardımcın olsun canım benim kızımda hiç uyumazdı gazı var büyük ihtimal 😩
Sunabay Bugünde beş cisli .bez alıyorsanız doyuyordur gözlemleyin.bebe yağıyla karnına ayak altlarına masaj yapın .birde bebeğinizi bol bol okuyun bildiğiniz dualari .bazen anne babanın bile nazarı degebiliyor
minnakanne12 karnı doyuyor çişini ve kakasını yapıyor ama karnı yumuşak fakat şiş gibi geldi bana gazdan dolayı olabilir mi şişlikleri