Muhtemelen tek uykuya geçmek istiyor. Benim kızım tam 1 yaşında tek uykuya geçti. İsterseniz deneyin. Zaten yetersiz gelirse kendileri tekrar uyumak istiyor. Kızımın gece uykuları çok geç vakte kalmaya başlamıştı. Akşam üzeri çok kısa uyuyordu. Ben de tek uykuya geçirdim akşam erkenden yatmaya başladı. O da ben de rahat ettik.