Mina_momy TheLatte ayy eşim daha dün aldı bana a51 bayıldım kamerası zarifliği çok hoşuma gitti tavsiye ediyorum canım.
Asabi_Bebe TheLatte eşim A51 kullanıyor kamerasından baya memnunuz bebişim fotolarını baya iyi çekiyor 🙂
[silindi] TheLatte A51 kullanıyorum fotoğraf çekimi çok güzel ama video çekimi çok kaliteli değil. Benim yemek sayfam var orda çekim yapıyorum. Genel olarak memnunum. Zarif ve kullanışlı.