Tokyo merhaba ogluma neredeyse uzun zamandır ismini ögretmeye calışıyorum 🙆ama bir türlü ögretemedik benim adım ipek senin adın ne diyorum sürekli felan ama hala söylemiyor isimlerini nasıl ögrettiniz söylemelerini (dilimiz biraz zayıf gibi ) ayına göre iyi ama 😌😌
[silindi] Tokyo ben gün içinde o kadar ismiyle konuşuyorum ki çocuk kendi kendine öğrendi ismini . Egeeee diye bağırıp duruyo . Sen kimsin diyorum meeennn egeeee diyo
Annesivekizi Tokyo senin adın ne diyince ismini söylüyor ama bilinçli değil tabi ki. Zaten her dediğimizi taklit etmeye çalıştığı için onu da tekrar ede ede ezberledi
Feryal Tokyo Valla bizimkisi sadece biz ismiyle seslenince bakıyor. İsmini söyleme evresine henüz gelemedik. (21 aylık) Öğretebileceğimiz yöntem varsa dinlerim
Fatmaumut Tokyo Oğlum 24 aylık cnm oğlum adın ne diye sorarım bazen çok güzel Umut der hatta bu unut da olur bazen hiç oralı olmaz ..sen arada sıkmadan sor şöyle ..renkleride öyle ara ara söylerim isimleri bilir ama renkleri daha ogrenemedik
32075642 Canım oğlumun adı Muhammed alp ara ara sıkmadan sordum hep annecim senin adı ne ? Adın alp dedim ardından. Ama ara ara çaktırmadan çünkü sık sorsam cevap vermiyo sonra kendiliğinden başladı alp alp demeye
Tokyo Fatmaumut renkler sayilar meyveler sebze hersey bitti bizim sizin aksine hepsini gosteriyor ama dile getirmez hepsini hayvanlar meslekler cifci felan der hatta
Tokyo Fatmaumut Demek istedigim benimde ismini soylemez ama kirmizi hangisi sari hangisi direk biliyoruz
Sarikuzumalp Tokyo ismi ne telaffuzu zorsa söylemek istemeyebilir ☺️ zaten sürekli adlarıyla seslendiğimiz için aslında biliyorlar söyleme kısmını pek istemiyorlar. Ben bi kaç kez söyledim sadece telaffuzu çok kolay olduğundan söylüyor hemen
Tokyo Sarikuzumalp normalde herseyi tekrar ederiz ama artik bilincli soylemesi gerek diye dusunuyorum bide cok caba veriyorum butun sadece o var hayatimda ondan beklentim cok galiba benim
Roseses Sık sık bu tanışma oyununu yapınca alışıyorlar, ben de kızımla öyle hadi tanışalım ismin ne diye diye öğretim şimdi adını soyadını benim eşimin adını yaşını ve nereli olduğunu söylüyor tabi belki ezbere ama biliyor
Roseses İsmi ne çocuğunuzun zor veya uzun bir isimse henüz soyleyemiyor olabilir, kızımın adı güneş kızım kendisine Güdeş diyor
efelettin Bende sürekli ismiyle sesleniyorum evde. Babasıda akşamları kucağına alıp beni gösterip anne, kendini gösterip baba, oğlumu gösterip Efe diyor. Oğlumda anne, baba, ede diyor. Sürekli yapa yapa alıştı sanırım. 😍 20 aylık bu arada 🌸
BuseOyku Kızımın ismi Öykü, tam 21 aylık. Uzun zamandır adın ne dediğimizde yalnızca Ööö diyebiliyordu. 2 Gündür kendiliğinden Öökü demeye başladı. Bence akışına bırakın, kendiliğinden sökülecektir. Kimi çocuk geç konuşur, sorun etmeyin🥰